Община Ботевград обявява свободно работно място за „Изпълнител-техническо обслужване”.

20 Февруари 2018 Прочетена 303

Кандидатите за длъжността следва да притежават следните минимални изисквания за заемане на длъжността „Изпълнител-техническо обслужване”:

1. Да притежават минимална образователна степен  „Средно”.

2. Минимален професионален опит за заемане на длъжността - не се изисква.

3. Да притежават следните компетентности: 

- изготвяне на служебна кореспонденция в официално-делови стил;

- много добро познаване и ползване на основните приложения на MS Office - Word, Excel,   познания за ползване на Adobe Suite – Acrobat, Photoshop.  

- много добри познания за работа с широко-форматна копирна и офис техника;

- организационна компетентност, умения за работа в екип;

4. Допълнителни изисквания, носещи предимство:

- професионален опит;  

 

Кандидатите трябва да представят следните документи:

1. Заявление до Кмета на община Ботевград.

2. Автобиография.

3. Копие от документ за завършено образование.

4. Копие от трудова книжка, УП-3.

5. Документи за придобита квалификация.

 

Одобрените кандидати ще бъдат извикани на интервю-събеседване за определяне на професионалните компетентности.

 

Срок за подаване на документите 20.02.2018г. до 02.03.2018г. включително

Документите на кандидатите се приемат на гише „Деловодство” в ЦИОГ на партерния етаж на общинска администрация Ботевград, всеки работен ден от 08.30ч. до 17.30ч.

Телефон за контакти: 0723/ 66630, 0723/ 69115

 

 

 

 

 

ИВАН ГАВАЛЮГОВ

Кмет на община Ботевград            


Назад

Последни обяви

Prev Next