Община Ботевград, на основание Програма за управление и разпореждане с имоти – общинска собственост в Община Ботевград през 2025 г., приета с Решение №321/19.12.2024 г. на Общински съвет - Ботевград и във връзка с Решение №42/27.02.2025 г. на Общински съвет - Ботевград за определяне на начална тръжна месечна наемна цена:
ОБЯВЯВА
публични търгове с тайно наддаване за отдаване под наем, за срок от 4 (четири) години, на части от недвижим имот – публична общинска собственост, представляващи:
- Терен №8, с размери 3.40 м. на 3.60 м., с площ от 12.24 кв. м., за разполагане на преместваем търговски обект и обект за услуги по ул. „Академик Стоян Романски“, между кв. 67 и кв. 65 по регулационния план на гр. Ботевград (поземлен имот с идентификатор 05815.301.324), при начална тръжна месечна наемна цена, в размер на 190.00 (сто и деветдесет) лева без ДДС. Сделката е облагаема.
Кандидатите за участие в публичния търг внасят депозит, в размер на 500.00 (петстотин) лева, по сметка на Община Ботевград, в „ТЕКСИМ БАНК“ АД, IBAN BG11 TEXI 9545 3308 1448 00, BIC TEXIBGSF, в срок до 17.30 ч. на деня предхождащ търга.
Освобождаването на депозита за участие в търга става по реда на чл. 90 от НРПУРОИ, само по банков път.
На основание чл. 79, ал. 2 от НРПУРОИ утвърждавам тръжна документация, в размер на 20.00 (двадесет) лева без ДДС, която се закупува на Касата /Център за административно обслужване/ в сградата на Община Ботевград.
- Терен №9, с размери 3.40 м. на 3.60 м., с площ от 12.24 кв. м., за разполагане на преместваем търговски обект и обект за услуги по ул. „Академик Стоян Романски“, между кв. 67 и кв. 65 по регулационния план на гр. Ботевград (поземлен имот с идентификатор 05815.301.324), при начална тръжна месечна наемна цена, в размер на 190.00 (сто и деветдесет) лева без ДДС. Сделката е облагаема.
Кандидатите за участие в публичния търг внасят депозит, в размер на 500.00 (петстотин) лева, по сметка на Община Ботевград, в „ТЕКСИМ БАНК“ АД, IBAN BG11 TEXI 9545 3308 1448 00, BIC TEXIBGSF, в срок до 17.30 ч. на деня предхождащ търга.
Освобождаването на депозита за участие в търга става по реда на чл. 90 от НРПУРОИ, само по банков път.
На основание чл. 79, ал. 2 от НРПУРОИ утвърждавам тръжна документация, в размер на 20.00 (двадесет) лева без ДДС, която се закупува на Касата /Център за административно обслужване/ в сградата на Община Ботевград.
Кандидатите за участие в публичните търгове могат да извършат оглед на терените, предмет на търговете, след закупуване на тръжна документация като предварително заявят желанието си в отдел „Икономически дейности и общинска собственост“.
Заявленията за участие в публичните търгове с тайно наддаване се подават (лично, чрез поща или куриер) в деловодството на Общинска администрация – гр. Ботевград, поставени в голям, запечатан, непрозрачен плик, в срока посочен в обявлението. Върху плика се отбелязва името на участника, адрес за кореспонденция, телефон за връзка и пълното наименование на обекта - предмет на публичния търг. Запечатените пликове се подават в срок до 17.30 ч. на деня предхождащ търга.
Кандидатите прилагат в големия запечатан плик и следните документи:
- декларация по образец за извършен оглед на терена и запознаване с условията за участие в търга;
- квитанция за закупена тръжна документация;
- оригинален документ за внесен депозит;
- оферта (предложение за цена) по образец, запечатана в отделен по-малък непрозрачен плик, надписан “Ценова оферта”;
- пълномощно с нотариална заверка на подписа, когато се участва в търга чрез пълномощник.
Непредставянето, на който и да е от посочените по-горе документи е основание за недопускане на съответния кандидат до участие в търга, за който участва.
Публичните търгове с тайно наддаване ще се проведат на 16.04.2025 г. от 11.30 часа в зала „Христо Ботев“ /партерен етаж/ на Община Ботевград, пл. „Освобождение” №13.
При необходимост, последващ публичен търг с тайно наддаване ще се проведе на 23.04.2025 г. от 11.30 часа, на същото място, при същите условия.
За справки и допълнителна информация: стая №12 в сградата на Община Ботевград и телефон: 0723/69-159.