Община Ботевград обявява свободно работно място по трудов договор по заместване за длъжността „Управител“ в Центъра за обществена подкрепа - 1 лице на 1 щат.
I. Кандидатите следва да притежават следните минимални изисквания за заемане на длъжността:
1. Образование: Висше.
· Образователно-квалификационна степен - „Магистър“;
· Професионално направление - в сферата на хуманитарните и социални дейности, икономика.
2. Минимален професионален опит за заемане на длъжността – 1 година.
3. Отговорност, инициативност, организационни умения, умения за работа в екип.
4. Допълнителни изисквания:
· Компютърна грамотност – MS Office (Word, Excel) и други при необходимост;
· Познаване на нормативната уредба в областта на социалните дейности и услуги;
· Да познава и прилага Наредбата за критериите и стандартите за социални услуги.
II. Кратко описание на длъжността:
- Организира цялостната дейност на комплекс от социални услуги в Център за обществена подкрепа /ЦОП/ КСУ/, така че да се осигури качество на живот, което гарантира пълноценното физическо, емоционално и познавателно развитие и социално включване на всеки потребител, чрез осигуряване на индивидуализирана грижа и подкрепа;
- Сключва, анексира и прекратява договорите с потребителите на услугите в ЦОП/ КСУ;
- Отговорен е за организирането, разпределянето, координирането и контролиране на всички дейности;
- Изготвя процедури, програми, заповеди и др. документи относно предоставяне на услугата;
- Изготвя и утвърждава правила за спешен прием в ЦОП/ КСУ, както и график на дежурства на служителите, в случай на спешно настаняване;
- Осигурява безопасна и сигурна среда за потребителите на социални услуги, защита на техните интереси, както и повишаване на общото им благосъстояние, като регулярно съгласува действията си с препоръките на компетентните органи;
- Следи за актуализиране на индивидуалните планове на потребностите на ползващите услугата, изготвя годишни доклади и др. документи, регламентирани в Закона за социалните услуги, Наредбата за качество на социалните услуги и др.;
- Работи в сътрудничество с доставчика на социалната услуга относно сключване и промяна на договорите, изготвя длъжностни характеристики и др. документи, необходими за предоставянето на услугата.
III. Кандидатите трябва да представят следните документи:
1. Заявление до Кмета на Община Ботевград /по образец/ .
2. Автобиография.
3. Копие от документ за завършено образование.
4. Копие от трудова книжка, УП-3.
5. Копие от документи за завършени обучителни курсове в областта /ако е приложимо/.
6. Декларация за съгласие за обработка на личните данни.
Одобрените кандидати ще бъдат извикани на събеседване.
Място, срок и начин за подаване на документите:
Документи на кандидатите за длъжността се приемат всеки работен ден от 08:30 ч. до 17:30ч. в Общинска администрация – Ботевград, пл. “Освобождение” № 13, партерен етаж, Център административно обслужване.
Формуляри за кандидатстване могат да бъдат получени в Центъра административно обслужване или да бъдат изтеглени от сайта на Община Ботевград, раздел „Обяви“.
Кандидатите подават Заявление до Кмета на Община Ботевград, заедно с документите, изисквани съгласно обявата за длъжността.
Документите се подават лично или чрез пълномощник.
Краен срок за подаване на документите: 17:30 часа на 17.05.2024 г.
Начин на провеждане на подбора:
Всяко постъпило заявление за участие в подбора се разглежда от комисия, определена със заповед на кмета на община Ботевград.
Подборът протича в два етапа:
Първи етап – оценка на подадените документи - проверка за пълнота и съответствие на представените от кандидатите документи с обявените изисквания за заемане на длъжността.
Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, часът и мястото на провеждане на интервюто се обявяват на интернет страницата на община Ботевград и на информационното табло на служебния вход на сградата на община Ботевград;
До по-нататъшно участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не отговарят на изискванията.
Втори етап – провеждане на интервю с допуснатите кандидати под формата на събеседване. Всеки член на комисията преценява качествата на кандидата въз основа на неговите отговори по 3-степенна скала и попълва формуляр и оценяване. Резултатът от събеседването на всеки кандидат е средно аритметично от оценките на всички членове на комисията.
Въз основа на оценките получени от събеседването, комисията съставя списъци в низходящ ред, въз основа на които класира успешно издържалите конкурса кандидати – с най – висок сбор точки. Преценката на комисията за класирането на кандидатите се оформя в протокол.
Ако има кандидати с еднакъв брой точки ще се проведе допълнително интервю.
Кметът на община Ботевград сключва трудов договор (по заместване) с кандидата, получил най-голям брой точки, на основание Кодекса на труда.
За информация: тел.0723/66602, Камен Еленков – Началник отдел „ХСД“.