Минимални изисквания за заемане на длъжността:
1. Образование – висше, минимална образователна степен „бакалавър.
2. Минимален професионален опит за заемане на длъжността - не се изисква.
3. Качества: работа в екип, комуникативни умения и професионална компетентност.
4. Допълнителни изисквания:
- компютърна грамотност - работа с MS Office, AutoCAD;
- дигитална компетентност: знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание и дигитална комуникация;
- компетентност, свързана с познаване и ползване на нормативната уредба по ЗУТ;
5. Предимство е професионален опит в направление: Строителство, архитектура и геодезия.
Кратко описание на длъжността:
Проучва, синтезира и обработва насочените към него преписки, свързани с жалби и писма от граждани и институции. Участва в дейностите, свързани с контролните функции, указани в нормативната уредба по устройство на територията. Изготвя отговори и удостоверения, свързани с устройство на територията.
Осъществява достъп по „Електронния портал“ на кадастрално-административната информационната система на Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), като приема и обработва заявления от граждани, извършва справки за движението им и предава получените резултати.
Необходими документи:
1. Заявление за работа – свободен текст.
2. Автобиография.
3. Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен.
4. Копие от трудова книжка.
5. Документи за придобита квалификация /ако има/.
Одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю-събеседване за определяне на професионалните компетентности.
Срок за подаване на документите от 23.02.2024 г. до 08.03.2024 г. включително.
Документите на кандидатите се приемат на гише „Деловодство” в Центъра за административно обслужване на партерния етаж в сградата на общинска администрация - Ботевград всеки работен ден от 8.30 ч. до 17.30 ч.
Телефон за контакти: 0723/ 66630, 0723/ 69115
ИВАН ГАВАЛЮГОВ
Кмет на община Ботевград