
ОБЩИНА БОТЕВГРАД
Във връзка с процедура BG05M9OP001-6.002 на директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Патронажна грижа +“ в Община Ботевград представяме следното:
ОБЯВЛЕНИЕ
ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ
ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ПАТРОНАЖНА ГРИЖА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА БОТЕВГРАД
ПО ПРОЕКТ „ПАТРОНАЖНА ГРИЖА ЗА + В ОБЩИНА БОТЕВГРАД”
ЗА СЛЕДНИТЕ ДЛЪЖНОСТИ:
1. 1 бр. Експерт – консултант
2. 1 бр. Шофьор
3. 2 бр. Медицинска сестра в домашни грижи
4. 1 бр. Специалист социални дейности
5. 1 бр. Технически сътрудник
6. Домашен санитар - Точният брой на наетите домашни санитари ще се уточни след като се извършат оценки на потребностите.
Настоящата обява се публикува в изпълнение на утвърдена „Процедура за подбор на персонал”. Персоналът се наема на базата
на необходимите квалификация и опит/ наличието на опит по професията е предимство/, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
• „Експерт - консултант” – 1 бр.
Минимални изисквания: висше юридическо образование. Работа със MS office пакет и офис оборудване. Наличието на опит в сферата на социалните дейности е предимство.
Характер на работата: следи за спазване на законодателството в областта на закрилата на хората с увреждания при осъществяване на проекта. Контролира качеството на предоставяните социални и здравни услуги по отношение запазване достойнството и независимостта на потребителя. Изготвя за ползвателите на услугите необходимата юридическа документация /договори, декларации,пълномощни/, в случай на настаняване в специализирана институция, болнично заведение или друго. Изготвя документация, свързана с предоставяне на мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора
• „Шофьор” - 1 бр.
Минимални изисквания: средно образование. Свидетелство за управление на МПС категория В. Наличието на опит е предимство.
Характер на работата: управлява закупеното МПС за мобилна работа по проекта.
• „Медицинска сестра” – 2 бр.
Минимални изисквания: висше образование, ОКС - професионален бакалавър по медицинска специалност. Работа със MS office пакет и офис оборудване.
Характер на работата: предоставят здравни консултации и услуги на потребителите в домашна среда.
• „Специалист социални дейности“ - 1 бр.
Минимални изисквания: висше образование, ОКС – професионален бакалавър „социални дейности“. Наличието на опит е предимство.
Работа със MS office пакет и офис оборудване.
Характер на работата: адаптира индивидуалния план за грижа на всеки потребител и установява директна връзка с лекуващите лекари и други медицински специалисти /зъболекари, рехабилитатори и др./. Осъществява връзка с други социални услуги в общността, за да може при необходимост незабавно потребител да бъде насочен към тях, както и за да се наблюдава ефекта от подобрения достъп до услуги за потребители, които ползват други социални услуги.
• „Технически сътрудник“ – 1бр.
Минимални изисквания: висше образование, ОКС – професионален бакалавър „социални дейности“. Наличието на опит е предимство.
Работа със MS office пакет и офис оборудване.
Характер на работата: следи за избягване дублирането на дейности, разпределя задачи и отговорности между участващите в интегрираните услуги лица, осъществява обратна връзка с мултидисциплинарния екип, както и между него и потребителите, осъществява мониторинг на дейността.
• „Домашен санитар“ – 95бр.
Минимални изисквания: основно образование, наличието на опит в сферата на социалните дейности е предимство.
Характер на работата: предоставя услуги в домашни условия, насочени към поддържане на хигиената на обитаваното жилище, пазаруване и приготвяне на храна, пране и други комунално-битови дейности.
Начин на провеждане на подбора:
1. Подбор по подадените документи;
2. Интервю;
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
• попълнено заявление - по образец;
• автобиография - по образец;
• копие от диплом за завършена степен на образование;
• копие от документи за квалификации, курсове, обучение и др. документ, съотносим за длъжността за която се кандидатства
– ако е приложимо;
Документите по образец можете да получите от приемната на отдел ХСД, намираща се на партера в сградата на Община Ботевград от
09:00ч. – 12.30ч. или на адрес: www.botevgrad.bg
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок. Документи, подадени след изтичане на срока, посочен в обявлението няма да бъдат допуснати до участие в конкурса, дори в случаите, в които пощенско клеймо посочва дата, предхождаща крайния срок, или забавянето се дължи на закъсняла доставка на куриерска служба.
Комисията извършва преглед на документите и изготвя списък на допуснатите до интервю кандидати. В списъка на допуснатите кандидати се посочва датата на събеседването, часът за започването и мястото на провеждането му. В списъка на недопуснатите до събеседване кандидати се посочват основанията за недопускането им. Допуснатите до събеседване кандидати не се уведомяват лично за датата, часа и мястото на провеждане на събеседването. Информацията се публикува на сайта на Община Ботевград, на видни и достъпни места в общината.
Всяко кандидатствало за работа лице има право да подаде възражение по резултата от оценката и класирането на Комисията за подбор на персонал в деловодството на общината до Кмета на Община Ботевград, в срок не по-късно от 7 /седем/ дни от обявяване на списъците с класиране.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва в деловодството на Община Ботевград, в периода
08.02.2021г. до 19.02.2021г. включително.
Телефон за информация: 0723/666 09